Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Η ΜΠΟΥΓΑΔΑ

12 σχόλια:

  1. Μου άρεσε πολύ!
    Βρήκα πολύ ευρηματικό τον χρωματισμό των ρούχων μέσα στο ασπρόμαυρο σκίτσο!
    Δίνει πολύ ιδιαίτερο τόνο!!
    Ξανα-μπράβο Βασιλική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευρηματική η ιδέα σου!
    Ενα κομμάτι από τη γειτονιά που μεγάλωσα....

    Θα μου επιτρέψεις να το χρησιμοποιήσω;
    Φυσικά αναφέροντας το έργο σου!
    Σε φιλώ Βασιλική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η πολύχρωμη μπουγάδα δίνει το σημάδι της ζωής μέσα σε αυτή την πολύ όμορφη γειτονιά. Υπάρχουν ακόμη τέτοιες γειτονιές, πολλές έχουν χαθεί αλλά ευτυχώς, ακόμη υπάρχουν..
    Καλησπέρα Βασιλική μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αααα, είσαι καταπληκτική !!!!
    Φιλάκια Βασιλική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Margo είπε...
    Η πολύχρωμη μπουγάδα δίνει το σημάδι της ζωής μέσα σε αυτή την πολύ όμορφη γειτονιά. Υπάρχουν ακόμη τέτοιες γειτονιές, πολλές έχουν χαθεί αλλά ευτυχώς, ακόμη υπάρχουν..
    Καλησπέρα Βασιλική μου ΚΙ ΕΓΩ ΕΠΑΥΞΑΝΩ...
    ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ; ΜΗ ΜΕ ΞΥΠΝΑΤΕ...ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχει πολύ καλή προοπτική η μπουγάδα σου, μπράβο!! Μου θύμισες σκηνή από γνωστή ελληνική ταινία αλλά για να είμαι ειλικρινής αυτό που μου τράβηξε την προσοχή είναι τα γράμματα στο πίσω μέρος του χαρτιού :)

    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ενδιαφέρουσα σπουδή που θα μπορούσε να εξελιχθεί σε ένα καταπληκτικό πίνακα , μπράβο φίλη Βασιλική και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι πανέμορφο που είναι!!! Μέρες το θαυμάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. mosaicology
    σε ευχαριστώ πολύ

    Konstantina
    σε καλώσορίζω και σε ευχαριστώ

    nameliart
    Οταν τέλειωσα το σκίτσο θέλησα να τονίσω την μπουγάδα και έτσι σαν αστραπή προέκυψε το αποτέλεσμα αυτό. Ψάξιμο ήτανε :):


    Γιαγια-Αντιγόνη
    ναι θα στο επιτρέψω :):) και σε ευχαριστώ πολύ που με τιμάς συνοδεύοντας τα κείμενά σου με κάποια απο τα έργα μου.
    Να είσαι πάντα καλά - σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Margo
    οι άνθρωποι κάνουν τις γειτονιές όμορφες.:):)
    φιλί

    Magda
    και εσύ είσαι, το ξέρεις΄!!
    οι φώτο σου με εμπνέουν
    φιλιά και απο μένα


    ΧΑΡΑ
    χαχαχα αντε καλά , δεν σε ξυπνάω τότε:):)
    Α ρε χαρουλίτσα μου


    maximus
    χαχαχα μου αρέσει η παρατηρητηκότητά σου.
    Χαρτί απλό γραφείου, χρησιμοποιημένο απο την μια πλευρά είναι, σκιτσάρω σε όποιο χαρτί βρώ χαχαχα
    Μπράβο σου - φιλί

    ART-TRAVELLER
    εχω μια αδυναμία , μου αρέσουν πολύ τα σκίτσα.
    Τα βρίσκω πολύ ενδιαφέροντα, σε ευχαριστώ φίλε μου - καλή συνέχεια

    kiki
    σε ευχαριστώ και ανταποδίδω

    ΑπάντησηΔιαγραφή