Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

ΓΙΝΑΜΕ.... ΜΠΙΛΙΕΣ


15 σχόλια:

  1. ΥΠΕΡΟΧΟΟΟΟΟΟΟΟ!ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και πού εισ’ ακόμη….
    Δεν θα τους περάσει όμως! Εντάξει.;..
    Το χέρι πάντως φαίνεται αρκετά στιβαρό και πολύ αποφασισμένο!!!

    Άντε καλό μήνα να έχουμε Βασούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλό μήνα Βασιλική !!!
    Πραγματικά επίκαιρο το έργο σου γεμάτο συμβολισμούς !!!
    Μπράβο και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντα δίνεις το στίγμα σου στα πράγματα που γίνονται γύρω μας, με το δικό σου "λόγο" τον τόσο εύγλωτο...
    Το έργο σου μοναδικής δύναμης!!!Σε θαυμάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καιρό είχα να περάσω από τα blogs των φίλων. Αν περάσεις τώρα από το δικό μου, θα καταλάβεις το γιατί. Στην τελευταία ομαδική στο Δίπολο, ένας φίλος μου έφερε δώρο ένα κουτάκι πλεξιγκλάς που είχε μέσα δέκα χρωματιστές μπίλιες διαφόρων διαστάσεων. Μου θύμισαν τα παιδικά μου χρόνια, όπως αυτή η όμορφη ζωγραφιά σου Βασιλική. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aνώνυμος
    δυστυχώς!!!!!!!

    Εφη
    χαίρομαι που σου άρεσε σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου που είναι πάντα ευπρόσδεκτο:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία κίνηση έχεις, μου θύμισες τα παιδικά μας χρόνια!!!
    Δεν ξέρω αν τα σημερινά παιδιά, ξέρουν από μπίλιες.
    Καλό καλοκαίρι Βασιλική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. handmade+art
    κορίτσια είστε πολύ ενθαρυντικές!!!
    Σας ευχαριστώ πολύ -φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. nameliart
    μακάρι να μην τους περάσει, θα δείξει σύντομα πιστεύω. Καλό μήνα να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ART-TRAVELLER
    καλό μήνα και σε σένα. Η επικαιρότητα πολλές φορές κρύβει πεδίο εμπνεύσεων και στοχασμού.
    Χαίρομαι που κατάλαβες τον συμβολισμό του έργου.
    Να είσαι καλά φίλε μου!! Σε ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΧΑΡΑ
    εγω μιλάω με εικόνες πιο πολύ, πολλές φορές παρεξηγήσιμο:):)
    Τα θερμά σου λόγια όμως με χαροποιούν πολύ.
    Το ευχαριστώ είναι πολύ λίγο απέναντί στο μεγάλο σου "θαυμάζω",με συγκινείς απεριόριστα...
    Αντε τώρα γιατί είμαι χαμηλών τόνων άνθρωπος, και με κάνεις και νοιώθω αμήχανα:)
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Dinos-Art
    η αλήθεια είναι πως μου ελειψες πολύ.
    Σε αναζητούσα αλλά πίστευα πως είχες την έκθεση και γι' αυτό χάθηκες απο την γειτονιά.
    Ομως εσύ είχες άλλα τρεξίματα πιο σοβαρά και ανησυχητικά. Σου εύχομαι ολα να πάνε καλά.
    Πολύ πρωτότυπο δώρο!!!!!!!!
    Τις μπίλιες πάντα τις αγαπούσα, αλλά ποτέ δεν είχα όσες ήθελα οταν ήμουν παιδί λόγω χρημάτων.Λάτρευα τα λαμπερά τους χρώματα, και τα λατρεύω ακόμα:):)
    Σε ευχαριστώ πολύ - πολλά φιλιά και περαστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. magda
    οι μπίλιες είναι ενα απο τα παιχνίδια που όταν το θυμάμαι με γεμίζει νοσταλγία.
    Αυτά τα λαμπερά χρώματά τους πόσο με εντυπωσίαζαν.
    Τα σημερινά παιδιά δεν τις ξέρουν να είσαι σίγουρη:):) Εμείς όμως τις λατρεύουμε!!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ - καλό καλοκαίρι και σε σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή