Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2018

Όταν σκοτώνουν τα κοτσύφια

                      
 
<<Σκοτώστε όσες κίσσες θέλετε,
      αν μπορείτε να τις πετύχετε, 
      αλλά να θυμάστε ότι είναι
      αμαρτία να σκοτώσεις τα 
      κοτσύφια>>.
                       ΧΑΡΠΕΡ ΛΙ
                  
                                                            Ο τίτλος της ανάρτησης από
το ομότιτλο βιβλίο της συγγραφέως,
το κεραμικό εμνευσμένο μέσα από αυτό. 





                                               Λεπτομέρεια από το κεραμικό
                    
                                     Σκίτσα εμνευσμένα από το βιβλίο.

12 σχόλια:

  1. Ζηλεύω το χέρι σουουουουουουου!

    Αυτό το απόσπασμα, μέχρι το "αλλά" του, με σκότωσε! "Οι καημένες οι κίσσες", σκέφτηκα αμέσως, "γιατί;;" Μετά, βέβαια, με εκείνο το "αν μπορείτε να τις πετύχετε", κάπως ηρέμησα. Κάτι θα ξέρει η Λι, είπα, θα τη γλιτώσουν μάλλον τα καημένα τα πουλάκια.

    Κι όχι μόνο θα τη γλιτώσουν, αλλά θα τους κάνει και το πορτρέτο η Βασιλική!

    Ένα ευχαριστώ, λοιπόν, εκ μέρους των κοτσιφιών! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το χιούμορ και ο προβληματισμός ευπρόσδεκτος.:)
    Αυτό άλλωστε επιδιώκει και το blog
    Καλή συνέχεια φίλε μου καλέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τώρα που το πρόσεξα: Χάρπερ Λι;; "Λι";;; Δεν πρόκειται περί της συζύγου του κυρίου Λι, ε; (Εντάξει, εντάξει: θα το βελτιώσω το χιούμορ..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μη το βελτιώσεις μια χαρά είναι, άλλωστε ειμαι σίγουρη ότι ξέρεις την Χάρπερ Λι, τι στην ευχή φιλόλογος είσαι;😅😄
    Καλό μήνα Διονύση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο έργο και πολύ δυνατό το οικολογικό μήνυμα !!!
    Καλό μήνα και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλιο ο πανδέκτης δεν έδειχνε νέα ανάρτησή σου και δεν σου κρύβω πως ανησύχησα για σένα.
      Το σχόλιο σου όμως με χαροποιεί γιατί είσαι στη γειτονιά.
      Καλό μήνα και σε σένα μπλογκόφιλε παλιέ!!!

      Διαγραφή
  6. Τι να πω τώρα, μάλλον θα σταθώ στις ζωγραφιές που σε ενέπνευσε το βιβλίο... γιατί καθόλου δεν συμφωνώ με την θανάτωση κανενός ζώου πάνω στον πλανήτη μας, γι αυτό και δεν τρώω κρέας.

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά Βασιλική μου και συνέχιζε να ζωγραφίζεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ συμφωνώ με καμιά θανάτωση απλά φταίω εγώ που δεν έγραψα
      λίγα λόγια για το τί πραγματεύεται το βιβλίο.
      Mea culpa γλυκιά μου Στεφανία.
      Σ΄ευχαριστώ για την παρότρυνση να είσαι πάντα καλά.
      φιλιά πολλά πολλά

      Διαγραφή
  7. Πολύ καλό το κεραμικό σου, μου αρέσει το γεγονός ότι οι εμπνεύσεις σου έχουν και πολιτισμικό, οικολογικό χαρακτήρα! Μπράβο Βασιλική μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή